בנט לפני ההמראה לישראל: "השגנו את כל מטרות הביקור"

    איתי גדסי No Comments on בנט לפני ההמראה לישראל: "השגנו את כל מטרות הביקור"

    ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר לפני המראתו חזרה מוושינגטון, כי ישראל "תפעל בעזה בהתאם לאינטרסים שלנו". לפני המראתו חזרה לישראל אמר בנט כי "הכתובת היתה ונשארה חמאס". הוא הוסיף כי מטרות הביקור בארצות הברית הושגו. "נוצר קשר אישי ביני לבין הנשיא ביידן. סיכמנו על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת הגרעין האיראני"

    צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום וידאו: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

    ראש הממשלה, נפתלי בנט המריא הבוקר (ראשון) מארה"ב לישראל, לאחר ביקורו המדיני בוושינגטון. טרם ההמראה מסר בנט הצהרה לתקשורת. "מיד נמריא חזרה לארץ אחרי ביקור עבודה מוצלח בוושינגטון, ששיאו פגישה עם הנשיא ביידן. הפגישה הייתה חמה מאוד ומועילה מאוד. בין הנשיא ביידן לביני נוצר קשר ישיר ואישי, קשר שמושתת על אמון", אמר ראש הממשלה.

    לדבריו "אנחנו השגנו את כל המטרות שהצבנו לביקור ואף מעבר לכך. סיכמנו עם האמריקאים על עבודה אסטרטגית משותפת לבלימת המרוץ האיראני לגרעין. אנחנו עשינו צעד משמעותי בהצטיידות ובניין הכוח הישראלי".

    עוד עדכן בנט: "התקדמנו גם בנושא שמעסיק הרבה מאוד ישראלים – הפטור מוויזה וכניסה לארה"ב. כמו ששמעתם, לראשונה הנשיא ביידן הורה להתקדם ולסגור את העניין במהירות האפשרית".

    ראש הממשלה הוסיף: "אני רוצה להודות לנשיא ביידן על קבלת פנים חמה מאוד, ועכשיו אנחנו צריכים לנסוע הביתה".

    בנט התייחס גם לתקיפת צה"ל ברצועה הלילה: "לגבי עזה, במהלך הלילה צה"ל תקף בעזה בתגובה להפרחת הבלונים. כמו שכבר אמרתי, אנחנו נפעל בעזה לפי האינטרס שלנו. מבחינתי הכתובת הייתה ונשארה חמאס".



    0 תגובות